Kırmızı ışıkta geçmedim diye beyan verdiyse ve bunu kanıtlayacak kamera kaydınız yok ise kusur dağılımı eşit şekilde %50 olarak verilir.
Kaza tutanağına kırmıza geçtiğini ileten yazıyı yazdı. Kaza olan yerde kameralar vardı lakin işletme bozuk dedi sıgortacımla konuştuğumda gerek görülürse polisle gider alırız dedi. Ek olarak elimde video kaydı var adam kendi ağzıyla kabul ediyor