benzer bir kaza benimd ebaşıma geldi.
evet araç değer düşümü için sigortanın karşıladığı değer senin nezdinde zararını karşılamıyor ise dava açman gerekiyor. burda ki değer araç hasarı ile doğru orantılı olduğunu hatırlıyorum bu nedenle aracını sigortadan yaptıracaksan sakın araç sorguda hasar kaydı bilmem ne kadar görünecek diye hasarı az gösterme. yani senin anlayacağın iki ucu değnek muhabbeti. ustaya açıktan para verme. tüm hasarı sigortaya karşılat. işlemler hızlı oluyor. herşey olup bittikten sonra seni deli gibi avukatlar aramaya başlıycak daha fazla para alabiliriz, dosyanızı inceledik size az para verilmiş vs gibilerinden bunlara itimad etme alayı simsar. senden vekalet alıp arada para kazanmaya çalışan tipler. hem seni hem kaza yaptığınız kişi ayrı ayrı arayıp sizi birbirinize düşürmeye çalışcaklar. örnek veriyorum karşı taraf sizden şikayetçi oldu vs gibilerinden. dediğim gibi bunlara inanma.