EPİNKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende alacağım sırf kodlama için ama bunu yaşarım diye çok korkuyorum...
işletim sistemine alışırsanız harika bi cihaz, ama alışamazsanız cidden windowsu arıyorsunuz..