Merhabalar, az önce mobil bankacılık sistemine giriş yapıp para transferleri gerçekleştiriyordum.
Bankadan aradılar, işlemler size mi ait diye?
Evet dedim. Telefonunuzda zararlı yazılım mevcut silmeniz gerekmektedir dedi ardından bilgilendirme amaçlı aradım dedi ve kapattı.
Telefon no bankaya ait.
Asıl mesele zararlı yazılımı nasıl tespit edeceğim ve sileceğim?