FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad.... o kokular kağıt karton da kessen, ıhlamur ağacı da oysan, pleksi de kesip işlesen çıkıyor. ya o hortumu ve fanı kullanacaksın ki ben denedim evin içerisine hiç koku sızdırmıyor, yada başkonda falan yapacaksın. lazer bu, ısıtarak kesiyor neticede... ama ben evin içerisinde kullanıyorum. hava hortumunu da pencerenin arasından dışarıya sarkıtıyorum. belki bir birlgisayar fanı daha koyup gücünü arttırmaya çalışabilirsin.

belki jedi ışın kılıcı öyle kokutmadan kesiyordur ama tam bilemeyeceğim

satma bence almışsın. paraya döndürmeye çalış derim ben...
Hocam mesele koku değil kokudan rahatsız olmuyorum cihazdan da aşırı memnunum henüz paraya döndürecek bir iş bulamasamda , ama bu mdf vek kontraplaktaki formaldehit gazı tehlikeli bir gaz hortumunu dışarı atıyorum, kapalı kabin zaten benimki ama yine kanser yapan madde olarak tanımlanıyor bu gaz ve ister istemez oda içinde olduğu için cam yetersiz kalabiliyor. ben sanırım balkona çıkaracağım bu seferde kablo çekemiyorum vs. bir sürü iş açacak başıma raspberry pi ile balkona kuracağım gibi duruyor şimdilik. Teşekkürler. Fikirlere açığım bu arada