Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba cihazı severek kullanıyorum fakat bazı konularda acayip canım sıkıldı mdf yada kontraplak kesilirken ve sonrasında çıkan gaz formaldehit çok zararlı ve kanserojen olduğunu söylüyolar. Cihazı çok sevdim ama bu durumda bu gaza sürekli maruz kalacağım için canım sıkıldı şu an satma düşüncesine kadar geldim bilginiz var mıdır?
üstad.... o kokular kağıt karton da kessen, ıhlamur ağacı da oysan, pleksi de kesip işlesen çıkıyor. ya o hortumu ve fanı kullanacaksın ki ben denedim evin içerisine hiç koku sızdırmıyor, yada başkonda falan yapacaksın. lazer bu, ısıtarak kesiyor neticede... ama ben evin içerisinde kullanıyorum. hava hortumunu da pencerenin arasından dışarıya sarkıtıyorum. belki bir birlgisayar fanı daha koyup gücünü arttırmaya çalışabilirsin.

belki jedi ışın kılıcı öyle kokutmadan kesiyordur ama tam bilemeyeceğim

satma bence almışsın. paraya döndürmeye çalış derim ben...