dostum şirketlerde iş bulman imkansız. dolayısıyla kendi startuplarını yapıp geliştirip bunlar üzerinden para kazanman lazım. avrupa ve amerkada da durumlar neredeyse aynı çünkü firmalar artık freelancerlar ile çalışıyor kendi bünyesinde bir kaç deneyimli personel barındırıyor. bende şu an bu şekilde yapıyorum. bakalım 2 tane büyük projem var ufak ufak ilerliyorum para kazandıracağını umuyorum.