Çay sevmem ama istemsiz belki günde 5-10 bardak içiyorum, dediklerinizi değerlendireceğim, teşekkür ederim.
Hocam diğer bir konu saçma sapan kulaktan dolma her önünüze gelen takviyeyi kullanmayın. işyerinde her hafta bana takviye aldıran 55 yaşında bir büyüğümüzde karaciğer yetmezliği çıktı leblebi gibi vitamin ve takviye alıyordu. Bence alakası var normalde sağlıklı bir insandı. Günde büyük bir fincan siz filtre kahve için, içemiyorsanız acı geliyorsa içine 1 küp şeker atın. Bakın nescafe demiyorum filtre kahve diyorum.