Şunu söyleyeyim konu dışı olabilir ama , şuan iyi bir bal 1200 liradan aşagıya olmaması gekiyor tahminimce.
Ben Giresundan getiriyorum balı, çok yere sorduk hepsi ortalama bu fiyatlar altını satan adamın balında hile vardır diyor herkes.