OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nakliyemi..

Nakliyeci = *********** ( Bana denk gelenler için söylüyorum. )

Hatta dolandırıcılar daha iyi ve vicdanlı.

Hata şuan ağız dolusu küfürler etmek istiyorum.
Nakliyeci..
Bu nakliye sektörünün çöplügünden gına geldi vizyoner biri çıkıp temizlik ajansları gibi nakliye ajansı kurup denetlicek vizyona sahip olsada gereksiz dertten kurtarsa mükemmel olucak