Merhabalar ilk kez dizel araç kullanıyorum daha önce benzin-lpgli kullandım... Şuan 1.4 CRDi i20 kullanıyorum sabah nasıl başlamalıyım ve motor istenen sıcaklığa ulaştığında kaç bin devirde vites degisi yapmaliyim ? Yol bilgisayarına uyuyorum genelde ve 2 bin devirde vites degistirmemi istiyor ona uymak yerine daha yüksek devirde mi vites değiştirmeliyim ? Partikül Egr sorunları yaşamamak için ne yapmam lazım ? Yakıtı opetten alıyorum 2012 model aracım