Ozturkm2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabayı *isteyenin* ödemesi gerekir bu durumda ama ortada istek talep yok ve bir mesele var diyelim köye gidilmesi ile alakalı arabası olan olmayanaa istemeden teklif etsee bu durumdaa yine alan kişinin bir şeylere katlanması gerekirdi
Usta arabayı yaparken şöyle demiş:
Turbosu bitme zamanına gelmiş zaten 😀
Mantıken yarı yarıya yapmaları lazımdı. Yada ufak destek olmalıydı.
Bitik bakımsız turbolu arabayı verip, ben sorunsuz teslim ettim demiş.
Sonradan haberim oldu yoksa birkaç yorum yapardım da..

Uzun lafın kısası kimsenin arabasını kullanmamalı ve kimseyede emanet araba verilmemeli. En iyisi böyle galiba.

Sizin konuya gelirsek hocam kim haklı kim haksızdan çok kendi aranızda anlaşacağınız bir konu. Yarı yarıya yapmakda iyi olabilirdi. Aranız bozulmaması için.
Yasal olaral bakarsak:
Araç sahibi istediği için sürdünüz ve ceza yediniz.
Sürücü belli değilse, plakaya yazılır ve araç sahibi ödemek zorundadır.
Ama sonradan rücu hakkı ile araştırılarak sizin olduğunuzu tespit ederlerse sizden parayı geri isteme hakkıda olur.
Kısaca karışık işler. En iyisi yarı yarıya bence.