Abi aradaki çizgi şu ben evde otururkeen eniştemi arayıp arabayı versene alışverişe gideceğim demedim, benim işim var sen götürsene dedi bende olur dedim yani tabi dikkatli oldum araba emanet dedim hiçte sevmem emanet araba işini yani vurma çizme olayı olsa böyle arasa kalmazdım evet ben yaptım derdim kaldı ki ben istesem ve ben alsam hiç lafını bile etmezdim
Sizi zorla arabaya koyup başınıza silah dayama gibi bir durum yok. Allah korusun kaza derseniz anlarım, çünkü elde olmayan sebeplerden kaynaklanabilir . Ama 90 hız sınırı olan yerde 100 küsür ile gidip ceza yerseniz bu sizin tercihiniz veya 90 sınır olan yerde 100 ile gidip kaza yaparsanızda sorumlu siz olursunuz.