MSN'den sonra Skype; Skype'tan sonra da Teams yalan oldu. Zorunlu geçişten sonra yıllarca Skype'a geçmemek için direnmiştim, yine de bir şekilde kullanıyordum. Bu Teams'e de zorladılar; geçmedim, geçmem de. Telegram varken hiç gerek yok. ^^

Microsoft'ta azıcık, mini minnacık bir zeka kırıntısı olsa MSN gibi bir efsaneyi bitirmezlerdi. MSN devam etseydi, şimdi ne WhatsApp ne Telegram bu kadar popüler olabilirdi.