Arkadaşlar dostlar merhabalar yaklaşık 4 aydır bel fıtığı ile cebelleşiyorum 4 ay önce hafif hafif olan ağrılarım birden artınca doktor gitti fıtık sağ ayağıma vuruyordu mr girdim 3 seviye l5s1 fıtık çıktı doktor zamanla geçer dedi 1 ay falan geçmeyince başka bir doktora gittim oda ameliyat dedi başka bir doktora gidince oda ameliyat dedi başka bir doktora gidince fizik tedaviye yonlendirdi klasik fizik tedavi 15 seans aldım biraz hafifler gibi oldu daha sonra fizik tedavi doktoru güç kaybın yok dedi ayakların sağlam dedi egzersiz listesi verdi bunları düzenli olarak yap dedi 3 ay sonra falan geçer dedi 3 ay geçti geçmedi kupa çektirdim fayda etmedi ve durmadan da yüzüyorum günde 3 saat bu illetle cebelleşip kazanan arkadaşlar varsa ameliyatsiz tecrübelerini aktarabilirmi