KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpeklere evinde bakan kişi Seferihisar hayvanlari koruma derneğinde üye oldugunu hatanın bizde oldugunu o sokaktan gecmememiz gerektiğini falan söyledi.
Uyutulması gereken tek kişi başı boş sokak köpekleri değilmiş demek ki.

Çok çok geçmiş olsun hocam. Ben bile okurken sinirden ne yapacağımı bilemedim, bu tarz kişilere haddini bildirmek lazım ancak sağduyulu olup hukuk yoluyla hadlerini bildirmenizi şiddetle tavsiye ederim.