ödeyemeyeceği 150.000tl'nin 1 yıl sonra 381.000tl olacağını onaylayarak imzalayan kişi kim bakalım?
bu dümdüz hırsızlıktır karşı tarafı banka olarak değil de insan olarak düşünelim arkadaşınla anlaşma yapıyorsun 150.000tl borç veriyorsun anlaşmada ödemediğin her ay belirli bir komisyon faiz enflasyon ne dersen artık o ekleniyor arkadaşın 1 yıl ödemiyor borcu da 381.000tl ye yükseliyor sen de mecburen diyorsun ki bari 100.000tl sini öde borcunu kapatiyim.
Bana 150 bin verip seneye 400 olarak öde diyen arkadaşın da ben ta... Sahte diplomaya para gönderip diplomayı alamadım diye şikayet edenlerden farkı yok bunun. (: Ben 2 milyon kredi çekip 7 milyon ödüyorsam, zaten bu adamın ödeyememe ihtimalinden oluşan riskten dolayı 3 katından fazla ödüyorumdur, yani milyar dolarlık bankalar için endişelenmenize gerek yok.