Bilim dediğiniz şey dayattırmalarla insanları bi yere çeken manipülasyonlarla dolu bir evrendir. Evet pek cok seyin zararlı olduğu bundada zararlar var katılıyorum tabi ki . Ama bana biraz algı yönetimi gibi geliyor. Neden mi bundan bi kac yil önce televizyonlarda radyolarda billboardlarda sigara reklamı yapılıyordu ozaman zararli değildi simdi mi zararlı oldu? Evet zararlı bunu biliyoruz ama neden bu algi yönetimi? İnsanları nereye çekerseniz oraya gelir.