Selamlar,
Yazılım&reklam danışmanlığı olacak şekilde şahıs firması açıyorum. Gider gösterebileceğim kalem yok denecek kadar az. Muhasebecim aylık 7.000 TL civarı yemek giderim olabileceğini söyledi. Bunun haricinde bir masraf kalemi bulamıyorum. Eşimle gittiğim tatilleri gider olarak gösterebilir miyim diye sordum, iş ile ilgili olmadığı için gösteremezsin dedi. Siz neleri gider gösteriyorsunuz?

Diğer sorum da yemek kartlarıyla ilgili. Multinet gibi bir yemek kartına 7.000 TL yüklemek ile Migros'tan 7.000 TL'lik faturalı alışveriş yapmak aynı mıdır? Mali müşavir arkadaşları etiketlerseniz sevinirim.