Hayır hocam değişen olduğunu bilmiyorum. Ben 2019 yılında ben alırken ekspertiz yaptırdım yalnız aldığım da böyle bir durumda yoktu. Araba temizdi. Simdi benden alan kişi ekspertiz yapmadan aldı bende de eski rapor yoktu. Sözel olarak söyledim. Ama bu durumlar olunca vicdanen masrafin bir kısmını karşılamak istedim.
Size nasıl verildiyse sizde ona o şekil verdiniz hocam. Duygusal davranmayın. Şikayetçi olursa sizde ondan şikayetçi olursunuz. Yukarıda hocalarımın söylediği gibi arabanın bozuk parçalarını da o bozmadığı ne malum sonuçta aylardır o sürüyor. Siz kanıtlarınızı mahkemeye sunarsınız her türlü bu işin içinden çıkarsınız.