Öncelikle büyük firmaların (Turkcell, Vodafone, TurkTelekom, TüvTürk, Sabancı Gurubu en önemlisi de son 20 yıldır milyarlarca liralık ihale alan malum 5'li firmalar) vergi borçları silinmemeli. Küçük esnafa af çıkmıyor ama GSM operatörlerine ha babam vergi affı geliyor. Adına da uzlaşma diyorlar bir kuruş vergi ödemiyorlar. Ama küçük esnafın sırtına binen binene. Bu arada bazı vatandaşlar çıkıp "Avruba Ammariga bisi gısganiyeahhhhhh" diyecekler. Fakat resmi kuruluşu 1776 olan ABD'de veya 2 Dünya savaşından da harabe halinde çıkan Almanya'da bu güne kadar kaç vergi affı oldu? Bir tane bile oldu mu? Adam gibi vergi toplarlarsa kisme vergi kaçıramaz. Zaten düzgün vergi toplansa ve düzgün harcansa örneğin kimsenin kullanmadığı havaalanlarına sırf yandaş müteahhtin diye milyonlarca yolcu garantisi verilmese, 1 TLye malolcak köprüye 5 TL maliyetle geçiş grantisi verilmese masrafar da artmaz. Ayrıca kaymakam yardımcısına kadar binlerce kamu görevlisine mercedes tahsis ediyorlar. Yerli ve milli dedikleri Togg'a bile bakan binmiyor bu gariban halkın parasıyla masaj koltuklu mercedes aldırıyor. Vergi herkesten alınabilse, kimse sonradan görme görsügüz olup bellli makamlara gelince şatafata katılmadan uygun masraf ettirse bu ülke kısa sürede ilk 10'a girer.