Bu konu hakkında çok güzel yorumlarım var. Yazdım yazdım sildim
Ekonomistler ülkeyi yönetmeye devam etsin.
Keşke herkes anladıgı işi yapsa.
Engelimden dolayı ötvsiz araç aldım. Bilin bakalım noldu. Koskoca devlet vergi almıyorum dedi ama mtv vergisi çıktı
Ayrıca depremde göçük altında kalmış biriyim ve bir yasa çıktı. Deprem sonrası bu bölgede yaşayan insanlardan mtv almama kararı aldı.
Bilin bakalım noldu ? O dönemde plakası 46 olan herkesten vergi alınmadı. Peki o dönem plakası 46 olmayıp maraşta yaşayanlar göçükte kalan evi yıkılanlar naaptı mesela ben. MTV ödedim. Herşey o kadar komik ki. Ağlancak haldeyizde haberimiz var mı bilmiyorum.
Çok sinirliyim...