Belirli yaşın üstündekiler çalışarak evini arabasını aldı, az da olsa birikimini yaptı. Bakıldığı zaman bizim neslimiz Türkiye sınırları içerisinde bunu çalışarak yapamayacak. İlyas Salmanın dediği gibi çalışan insan ve çalan insan vardır. Biz çalmadan çırpmadan bunları nasıl yapacağız?
ben 18 yaşındayım lise mezunuyum 1 yıl boyunca asgeri ile çalıştım ama o parayla hiç bi şeye sahip olamadım geleceğe dair bi planım yok ailedende bi beklentim yok şuan herhangi bi yerde çalışmıyorum gelir kaynağım yok üniversitede desem gitsem para gönderecek kimse yok ben ne yapabilirim önerisi olan var mı herhangi bi girişimde bulunmak istiyorum ama o kadar duygusuz ve isteksizlik var ki içimde bıkkınlık var eskiden çok büyük umutlarım vardı şimdi hepsi yok olmuş gibi inancımı tamamen kaybetmek üzereyim bi önerisi olan var mı bana yardımcı olacak biri ne yapabilirim ben 0 dan başlayıp bi şeyleri öğrenmeye bile okeyim