İnşallah 1 sene içinde yurt dışına gidiyorum, turist olarak gezmeye gelicem, bu ülkenin düzeltilecek durumu kalmadı, siyaseti falan da kalmadı gelen aç olduğu için daha çok çalacak olan yine bize olacak