Selamlar; TR şartlarında yok olup gideceğiz gibi görünüyor
Belirli yaşın üstündekiler çalışarak evini arabasını aldı, az da olsa birikimini yaptı. Bakıldığı zaman bizim neslimiz Türkiye sınırları içerisinde bunu çalışarak yapamayacak. İlyas Salmanın dediği gibi çalışan insan ve çalan insan vardır. Biz çalmadan çırpmadan bunları nasıl yapacağız?