2 aydır çalıştığım ofisten kovuldum. Sebep? Sadece 1 saat geç kalmam. İlk haftalarımda ofisin anahtarını verdiler. O günden sonra her sabah 08:30da ofise ilk gelen ben oldum. Tuvaleti temizledim, bulaşıkları yıkadım, düzeni sağladım. İş tanımım tasarımcıydı ama fiilen proje yöneticisi, temizlikçi, sekreter, planlamacı
ne derseniz oyum.
Günlük içerik planlarını yaptım, firmalara ne zaman ne çıkılacağını hatırlattım. Çoğu zaman ofiste tek başıma oturdum. Sırf iş yürüsün, ortam düzgün olsun diye uğraştım.
Patron? Sigorta yok, sözleşme yok, takdir yok. Mobbing zaten günlük rutin. Kimse gülerek ayrılmadı buradan.
Ve bir gün, işe özel bir durumdan dolayı 1 saat geç kaldım. Tamam çık, kovuldun. dendi. Üstüne bir de ölüm tehdidiyle uğurlandım.
Sizce ne yapmalıyım bu durumda?