en ucuz kaç gösterebiliyorsanız onu gösterin bir farkı yok boşa devlete para kazandırmayın gerek yok.
Satarken alıcı kişi kredi çekmiyorsa oda düşük gösterir ama alıcı kredi çekecekse yüksek gösterir oda 5 yıl içinde satarsanız size arada ki farkı gelir vergisi diye alırlar en güzeli alırken düşük göstermek olurda satarsan kredi çekmeyecek birine satmak böylelikle sıfır risk daha az maliyet ben böyle çok işlem yaptım bir sıkıntı yok devlete kazandıracağıma çöpe atarım paramı daha iyi