Herkese selamlar dijital dünyayı bırakıyorum. Eski mesleğim olan talebin çok yoğun olduğu oto elektronik yazılım alanında bir firsat buldum. Zamanında dükkanım vardı ancak pandemi ve dolarin ilk defa o zamanlar 8 TL nin uzerine cikmasinin ardından zamlardan sonra kapatmak zorunda kaldım. Şuanda komşumuz mekanik üzerine dükkan açtı ve beni de kendi islerimi yapmam için kendi dükkanım gibi iş yapabilecegimi söyleyerek bana güzel bir fırsat sundu ancak nakit alanında desteğe ihtiyacım var. Otomobil dünyasında benim yaptığım işi ticari olarak yapan kişi sayısı Türkiye'de 10 parmağı geçmiyor. Hatta yeterli nakit akışı oluştuktan sonra Türkiye'de bir ilki dünyadada ikinciyi gerçekleştirecek bir projem var.

Başlangıç için parça ve cihaz temini ihtiyaclarindan dolayı minimum 150-200k kadar yatırıma ihtiyacım var.
-Yatırım yapacak kişinin beklentileri ne yönde oluyor usulü nedir ?
Ör. 1 yıl boyunca yapılan işin %25 kâri
Ör2. 1 yıl içerisinde yaptığı yatirimin x katı gibi
Yaptığı yatırımın geri dönüşü anlamında ne gibi fırsatlar sunabilirim?
-İki tarafında güvence altında olması için yasal olarak sözleşme yeterli olur mu ?
-Prosedürler nedir ?

Bilgisi olan veya daha önce yatırım almış/yapmis hocalarim bilgi verebilirseniz memnun olurum.
Herkese iyi forumlar