cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadığım rayiç bedel devreye girmiyor mu hocam? Belediye ne rayiç belirlemiş tapu sormuyor mu?
Evet oda olabilir belki rayıç bedeli 600 bin tl 2017 fiyatına göre ama evin değeri 4 milyon

Noterdeki girdiğimiz değerin artısı eksisi varmı ilerde onu merak ediyorum eksisi artısı

yani diyelim yarın birgün evin tapu çıkmadı
resmiyetten rayıç bedeliyle noterden aldık 600 bine
Ben verdim 4 milyon

devlet resmiyete odaklanır sonuçta ( tapuda bir sorun olduğunda ) haklarımı ararsam