Anlamadığım rayiç bedel devreye girmiyor mu hocam? Belediye ne rayiç belirlemiş tapu sormuyor mu?
Evet oda olabilir belki rayıç bedeli 600 bin tl 2017 fiyatına göre ama evin değeri 4 milyon
Noterdeki girdiğimiz değerin artısı eksisi varmı ilerde onu merak ediyorum eksisi artısı
yani diyelim yarın birgün evin tapu çıkmadı
resmiyetten rayıç bedeliyle noterden aldık 600 bine
Ben verdim 4 milyon
devlet resmiyete odaklanır sonuçta ( tapuda bir sorun olduğunda ) haklarımı ararsam