CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 milyonluk temlik koymuş olmazmısın mantıken
Reis şimdi ben bu işlerden pek anlamıyorum
şöyle izah edeyim

devir alacağım dairenin tapusu çıkmadı o yüzden temlik yoluyla sözleşme devrini alacağım yani geçici tapusu diyebiliriz

durum şu.. ben evi alırken evin satış bedelini 1 milyonda girebiliyorum 4 milyonda ona karışan yok

1 milyona 30-40 bin noter ücreti çıkıyor
4 milyona 150-200 arası galiba çıkıyor

şimdi satış bedelini notere ücreti evin gerçek değeri 4 milyon girersem 150-200 bin notere para ödeyeceğim

1 milyon girersem 30-40 bin ödüyorum

mantıken 1 milyon satış nedeli girdirmek daha mantıklı

Bunun bana ekisi artısı ne olur onu soruyorum

detaylı anlattım umarım anlamışsınızdır