1 milyonluk temlik koymuş olmazmısın mantıken
Reis şimdi ben bu işlerden pek anlamıyorum
şöyle izah edeyim
devir alacağım dairenin tapusu çıkmadı o yüzden temlik yoluyla sözleşme devrini alacağım yani geçici tapusu diyebiliriz
durum şu.. ben evi alırken evin satış bedelini 1 milyonda girebiliyorum 4 milyonda ona karışan yok
1 milyona 30-40 bin noter ücreti çıkıyor
4 milyona 150-200 arası galiba çıkıyor
şimdi satış bedelini notere ücreti evin gerçek değeri 4 milyon girersem 150-200 bin notere para ödeyeceğim
1 milyon girersem 30-40 bin ödüyorum
mantıken 1 milyon satış nedeli girdirmek daha mantıklı
Bunun bana ekisi artısı ne olur onu soruyorum
detaylı anlattım umarım anlamışsınızdır