Sendikada aslında işten çıkmak istediğimi anladı adam ve bana açıkça dedi ki muhtemelen bu hafta kovulucaksın işveren riski göze almaz. Yok eğer kovulmazsan ve bu şartlar düzelmezse ikinci bir ihtarname çekeriz. İster çalışmaya devam edersin ister işi bırakırsın dava açarız dedi. Şu anda fabrikada iş sorunu da var. Fabrikada iş yok. Eleman çıkartmayı da düşünüyorlar aslında farkındayız. Ama kıdemim yüksek olduğu için ben akıllarına gelicek son kişilerden biriyim muhtemelen. Umarım tazminatımı verir yollarlar.
Vay be, metal sektörü de krizde Bursa'da desenize... Bir aralar 3 vardiya zor yetişiliyordu. Hakkınızda hayırlısı diyelim hocam