Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
sendika sizi geri çevirmemek adına hukuk destek başlangıcında bulunmuş. İş yerinde yetkili bir sendika olmadıından yaptırım gücü de yok. Bu eyleminizden dolayı işten kovulmamanız gerekir, yani ortada bir suç yok. Yine de iş sözleşmeniz gözden geçirin, eğer illa çıkış vereceklerse de tazminatlı çıkış verebilirler. O da kolay değil, Bursa'da işin uzmanı Cnc'ci bulmak öyle kolay değil
Sendikada aslında işten çıkmak istediğimi anladı adam ve bana açıkça dedi ki muhtemelen bu hafta kovulucaksın işveren riski göze almaz. Yok eğer kovulmazsan ve bu şartlar düzelmezse ikinci bir ihtarname çekeriz. İster çalışmaya devam edersin ister işi bırakırsın dava açarız dedi. Şu anda fabrikada iş sorunu da var. Fabrikada iş yok. Eleman çıkartmayı da düşünüyorlar aslında farkındayız. Ama kıdemim yüksek olduğu için ben akıllarına gelicek son kişilerden biriyim muhtemelen. Umarım tazminatımı verir yollarlar.