Hocam gerçekten yoruldum artık fabrikanın şartlarından. Umarım sendikadan çekinirler ve bu olayı uzatmadan çıkışımı verirler. Fabrikanın içerisinde duyulmasından ve sendikaya başkalarının da üye olup sendikayla masaya oturmak zorunda kalmaktan çekinirler diye ümit ediyorum sadece.
Evet, o da bir olasılık. Zaten sendikaların amacı da budur, dayanışma, birlik. Ne kadar çok kişi tepki verirse çözüme o kadar yaklaşılır. Anladığım kadarıyla ayrılmak istiyorsunuz ama bunu tazminatlı şekilde yapmak istiyorsunuz. Bu konuda da sendikadan bilgi alabilirsiniz hocam, şartları, yasal prosedürü vs iyi bilirler, ona göre yönlendirebilirler sizi. Net bilgim yok ama bildiğim kadarıyla kovulmadan istifa etseniz de kıdem tazminatı alabilirsiniz diye biliyorum.