Ben memur sendikasına üyeyim hocam. Sendika yasal bi haktır, evet istek ve şikayetlerinizi sendika aracılığıyla dile getirebilirsiniz. Bazen sendika ve işyerleri anlaşabilir, bir zeminde uzlaşabilir. Bazen de böyle olmayabilir. bu durumda ne yazık ki ülkemizde işyerlerinde mobbing uygulandığı örnekler var. Ya da sendika işi adli boyuta taşıyarak dava süreci izleyebilir. Tazminat kısmında işçi sendikasında olan arkadaşlar daha sağlıklı bilgi verecektir.
Hocam gerçekten yoruldum artık fabrikanın şartlarından. Umarım sendikadan çekinirler ve bu olayı uzatmadan çıkışımı verirler. Fabrikanın içerisinde duyulmasından ve sendikaya başkalarının da üye olup sendikayla masaya oturmak zorunda kalmaktan çekinirler diye ümit ediyorum sadece.