Merhaba arkadaşlar iyi forumlar,
Ben bir fabrikada cnc lazer makina operatörü olarak çalışıyorum. Yaklaşık 4 senedir. Fabrikamızda sendika yok ve birazdan anlatacağım şey bizim fabrikada daha önce yaşanmamış.
Bir arkadaşımın bunu yapmasıyla bende bu yönteme başvurdum.
Bursada bir sendikaya giderek iş yerinde sıkıntılarım olduğunu ve çalışma şartlarının iyi olmadığını, mümkünse işten çıkmak istediğimi değilse de şartların düzeltilmesini istediğimi söyledim. Şikayetlerim üzerine (her şey gerçek şikayet) sendikaya üye oldum ve sendika bir ihtarname hazırlayıp fabrikaya gönderdi. Bugün yarın fabrikaya ulaşır ihtarname, fabrika çok büyük bir fabrika değil.
Sizlere sorum, sizce kovulur muyum? tazminatlarımı alabilir miyim?