Ülkede adalet sistemi maalesef çökmüş durumda o yüzden idam bu ülke için çok ağır sonuçlara sebep olur. Yandaşları serbest bırak muhalifleri kılına uydur idam et prensibi ile hareket ederler.. lakin örnek minicik çocuklara tecavüz edip katleden kanı bozuklara yada bir yerlere bomba koyup bir sürü masum sivili katleden teröristlere müebbet versen ne işe yarar.. öldürmeyip beslemek doğrumu sizce. Bence değil o da ayrı detay..