Bende bilg. prog. bitirdim. Şükür kariyerimide ona göre şekillendirdim, okunabilir ama ben 2025'te sizin yerinizde olsam üniversiteye gitmezdim. Açıktan bile okunabiliyor bu bölüm eğer isteğiniz diploma ise. Sıralamam çok yüksekti neredeyse mühendislik tutacak şeklinde yanlışlıkla bu bölümü yazmışım. Bölüme en yüksek puanlı giren biriydim. Bölüm 1.si olarak çıktım. Kendimi geliştirmesem iş bulamazdım nihayetinde.

Bence oto elektrik, oto mekanik, kombi bakım, elektrik ustası en kötüsü duvar ustası, parke vs eliniz yatkınsa bunlara yönelin dinleyin beni. Sektör çok kötü, yeni mezunlar işsiz, yapay zeka çıktı senior düzeydekilerde işsizliğe gidiyor. Mühendislik okursanız bi nebze prim almak için veya imza yetkiniz için iş nadir gelir.

Özet; Milenyum çağında üniversite okumak fuzuli bir iştir zevk meseledir. Bilgi öğrenmek için veya diploma için gereksiz. İyi düşünün . Saygılar