bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahıs işletmesi kurarsanız da bağkura tabi olur zaten. ayrıca sgk yatırmak kanaatimce daha avantajlı. başka bir yerde sgk yatırmak daha makul gibi geliyor. bağkurda emeklilik için prim gün sayısı çok fazla diye biliyorum.
Şahıs işletmesinde aylık muhasebe ücreti, beyanname vs. bir sürü kaleme para çıkıyor. Şahıs işletmesi kurmak mantıklı değil sadece SGK ödemek için.