Herhangi bir yerden teşvik, prim, hibe gibi şeyler kurulan şirketler olduğunda devreye giren şeyler. Eğer ileride böyle bir desteğe ihtiyaç duyarım diyorsanız şirket kurmak mantıklı. Yoksa ek-5 veya esnaf bağkuru ile herhangi bir yerde çalışıp prim ödemenin emeklilikte pek bir farkı kalmadı.