Selamlar.

Eşim limited şirket üzerindeki tüm haklarını başkasına devir etti, yani şirketi devrettik. LTD üzerindeki Bağ-Kur şimdi düşecek.

Şahıs işletmesi kurmak veya birisinin aynında SGK'lı göstermek yerine isteğe bağlı Bağ-Kur ödeyelim diyoruz.

Bunun farkı nedir? Bilen var mıdır?