Selamlar.
Eşim limited şirket üzerindeki tüm haklarını başkasına devir etti, yani şirketi devrettik. LTD üzerindeki Bağ-Kur şimdi düşecek.
Şahıs işletmesi kurmak veya birisinin aynında SGK'lı göstermek yerine isteğe bağlı Bağ-Kur ödeyelim diyoruz.
Bunun farkı nedir? Bilen var mıdır?