Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Arkadaşlar odayı çizdim şöyle bi
K yazan yer kapo ve kapının üstünde 1 yazan yerde 1 tane buvat var.

B yazan yer de balkon ve dış ünite balkona konacak.

Buvay ve balkon arasında nerden baksanız 5-6-7 mt vardır herhalde.

Ben klimayı balkon kapısının oraya duvara montelemeyi düşünüyorum hortumları görünmesin çok diye ama elektrik kablosu görünecek bu sefer de.

Velhasıl nası bi proje yapabilirim buna 2 kez klimacı çağırmak istemiyorum elektriği dayım yapacak ama klima yeri belli değil adamlar burası olmaz derse sıkıntı olur sonra
Klimanın Dış üniteye bağlı borusu ne kadar kısa olursa o kadar hızlı ve verimli soğutur bu yüzden boruyu kısa tutturun