Uzun yıllardır yazarlık yapıyorum, piyasanın bu kadar kötü olduğunu hiç görmedim.
Ben de yaklaşık 11 yıldır metin yazarlığı ve haber editörlüğü yapıyorum. En kötü dönemim bu dönem oldu. Yanıtı çok net; başta küreselci sermaye olmak üzere işletmelerin insan gücüne ihtiyaçları kalmayacağı bir çağ içerisine hafiften bir adım atıldı.