Arkadaşlar merhaba,
Basit kargo üzerinden sürekli kapıda ödeme gönderiyoruz fakat bu aralar yüksek meblağlı kargolarda müşteri ürünü teslim almış oluyor ama kargocuda 3-4 gün hala dağıtımda görünüyor ve ödeme bize gelmiyor normalde bir sonraki gün hesaba geçmesi gerekirken. Kargo müşteri hizmetlerini arayarak anca düzelttiriyoruz.
Aklıma iyi bir şey gelmiyor ama başına gelen oldu mu?
bende aynı panel üzerinde kapıda ödemeli ptt kullanıyordum hocam ödeme sıkıntısı olmadı hiç ama teslimat sorunları yüzünden diğerine geçtim. bugün ilk kargo çıkışlarımı yaptım umarım benzer şeyler yaşamam.