Kargocuların bir iş çevirdiğine ben de inanıyorum. Sizinle %100 aynı olmasa da; Bakanlıktan bir evrak gelecekti. Şubeden almak istediğimi belirttim, 16.30'da şubeden teslim alabilirsiniz diye SMS ve internet sayfası güncellemesi geldi. 17.50'de DHL'e gittiğimde kargoyu taşıyan arkadaşın gelmediği, sabah gelmem gerektiği söylendi.
Ertesi gün 09.00'da kargomu almaya gittiğimde dağıtıcı arkadaşın yine gelmediği, akşam gelmem gerektiği söylenince ortalığı ayağa kaldırdım. 09.30'da geldi ve özür dileyerek evrakımı teslim etti. DHL'in anketine şikayetimi belirttim ve 24 saat geçmeden ilgili şubeye ana merkezden denetimci geldi. Kargoyu dağıtan kişilerin "Freelance" gibi çalıştığı, dağıttıkları kargo başına para aldıkları ve bazı durumlarda kargoyu vermedikleri/geri getirmedikleri hâlde bu tür davranışlar sergilediğini belirterek özür dilediler. Kargolarda bir şey var ama ne var ciddi anlamda çözmekte zorlanıyorum.