Merhaba,
Shopier üzerinden 29.999 TL lik satış yaptım. Bugün tahsilat günüydü ve ödeme yatacaktı. Dün öğle vakti bir mail geldi ve hesabın askıya alındığını yazdı , hiçbir şekilde iletişim kurulmuyor sadece mail yoluyla iletişim kurdum istedikleri belgeleri ilettim ama bekleyen bakiyeyle ilgili ulaşım sağlayamıyorum. Hem WhatsApp destek hattına hem de müşteri temsilcisine bağlandığımda sadece mail yoluyla iletişim kurulması gerektiğini söylüyor bana başına böyle birşey gelen varmı? Ne yapmam lazım istedikleri tüm bilgi belgeleri ilettim?