Konu
50 Yaş gerçekten dönüm noktasıymış !
23-07-2025, 01:34:30
#11
tiscali
Üyeliği durduruldu
netst4rz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senin biraz geç olmuş ağabey ben 30'da yaşamaya başladım aynı şeyleri.
Ben 58 yaşındayım saçımda bir tane ak yok daha şükür..😀