netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin biraz geç olmuş ağabey ben 30'da yaşamaya başladım aynı şeyleri.
Ben 58 yaşındayım saçımda bir tane ak yok daha şükür..😀