Konu
50 Yaş gerçekten dönüm noktasıymış !
23-07-2025, 01:31:34
#10
gosha
Harken adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam zaten gençler olarak ruhumuz yaşlı
Biz son şanslı gençliktik sanırım..
Hala o enerjiyle hayata sımsıkı sarılıyorum..
Hayallerinin peşinden git, ben 48 den sonra ülke değiştirdim