Eğer kendimden emin bir yazılımcı olsaydım kendim sürekli Almanya da ki şirketlere mail atar iş başvurusu yapardım şirket de işe girdikten sonra şirket ofis de çalışmaya çağırdığında sağlam şirket ise vize problemlerini halledebilir diye düşünüyorum