Arkadaşlar merhaba.
Geçen ay kredi kartıma 21 bin borç gelmişti. Unutmuşum, son ödeme tarihinden 1 gün sonra ödedim tamamını.
Normalde de hep tamamını ödeyerek kapatıyorum. Asgari ödemiyorum.
Bu ay 400 küsür faiz gelmiş. Sırf bir gün geç ödedim diye mi bu faiz geldi?
Neden olabilir acaba?