klasik türk erkeği muhabbeti, dünyanın neresine gidersen git bir yerde bir mekanda yada bi arkadaşın "tamam siz oldunuz hesap getirelim isterseniz" yada "sesiniz çok yükseldi" diye ikaz edilirse hemen bi rahatsızlık verdik özür dileriz hemen gidiyoruz moduna geçerken bizde tam tersi efelenme modu açılıyor...

bilimsel olarak boy yaş kilo metabolizma hızın, vicudundaki kan miktarın, karaciğerin ne kadar büyük ne kadar taşıyabiliyorsun içtiğin alkol türü ne, ne gibi rahatsızlığın var ruh halin açlık tokluk durumun o bile etken. hiç alışık olmayan biri şeker - diyabetik hastalığı olsun 2 birada takla bile atabilir hayatı bile sorgulayabilir nalları bile dikebilir mayalı şekerli bi içecek tüketirse. kimi insan vardır bi şişe viski diker kafasına iyi akşamlar der efendi gibi kalkar gider. önemli olan ne kadarını taşıyabiliyorsun ?

asıl rezalet nerede başlar biliyormusun ? ben sarhoş değilim muhabbeti dönmeye başladığında, alınmadığın mekana zorla girmeye çalışmakta, mekanın kapanış saatinde son 1-2 masa kalmakta, hır gür çıkartmakta tad kaçırmakta.

içebilmek bi meziyet değil, ağzınla içebilmek bi meziyettir. ben tamamım, bundan sonrası beni bozar dediğin an bırakamıyorsan, sıkıntı çıkartmaya meyilleniyorsan o ezikliktir. alkol alıpta sıkıntı çıkaran adam, hele alkolün arkasına saklanan ben alkollüydüm diyen adam kusura bakmayında eziğin dibidir. ben maskemi düşürdüm bi anlığına kendime geldim, sıvama moduna geçtimin kibarcasıdır. çok blackout olacaksan safe zone'da olacaksın, bi sosyal ortamda değil...

1 şişe dandirik bişey içeceğine çok net 2 duble kaliteli single malt viski yuvarla akşamcı hesabı, ne bileyim yemeğinin yanına bi kaç kadeh şarap ısmarla ayarınca devamını getirme bi prestijin kaliten olsun. alkol alabilmek bi kültürdür, eğlence bi kültürdür. eğlenmeyi bilmeyen insanlarla masanızı paylaşmayın, ya küfelik ya küfe olursunuz en kötüsü adamına denk gelirseniz kefenlik olursunuz.